2012. november 8., csütörtök

Evernote és társai: ezeket a programokat fogom majd először telepíteni a telefonomra

Ebben a bejegyzésben összegyűjtöm, hogy milyen programokat fogok majd először telepíteni a ZTE Libra készülékemre. Azért is írom ezt a posztot, hogy ebből a listából magam is könnyebben megtaláljam majd, amiket keresek.

Mivel szeretek túrázni, ezért valamilyen térkép alkalmazást, pl. a Logout.hu ezen cikkében ismertetett Locus nevű ingyenes térképszoftvert. A Google Play boltban itt található.

A Notes++ nevű jegyzettömböt, mert szeretem lejegyezni az ötleteimet, terveimet. Erre eddig elsősorban valódi füzetet, tollat használtam, itt az ideje áttérni egy elektronikus megoldásra.

Egy klasszikus Tetris játékot. Ebből találtam egy elég retro kinézetűt, ráadásul a Tetris mellett több más beépített játékot is tartalmaz. A Classic Brick Game itt érhető el a Google Play boltban, itt pedig egy másik, színesebb változat, a TetriSpace.

Néhány további játék: Fruit Ninja, Balls Rider, Sokoban, Bee Avenger, Lines, Line Runner, Move it!, Mahjong, Angry Birds Space, Ant Smasher, Racing Moto.

A Notes++ helyett / mellett egy másik jegyzettömb, az Evernote, melyet az egyik legjobb, leghasznosabb appnak választottak, és hangjegyzeteket, fotós jegyzeteket, stb. is lehet vele készíteni. Innen telepíthető. S valóban, egy videót megnézve az alkalmazásról ez az, ami kell majd nekem. A Notes++-t ki is húzom a listáról.

Szeretem a számológépeket és gyakran van szükségem kalkulátorra, így ezt az innovatív számológépet lehet hogy kipróbálom majd (ha beválik, ismertetem majd itt a blogban).

Egyéb hasznos dolgok: BKV menetrend.

Elsőre ezek az appok jutottak eszembe.

Kapcsolódó bejegyzések:
Miért éppen ZTE Libra?
Blogindító poszt - közelgő ismerkedésem az Androiddal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése